Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhaba
Kitabı içim karara karara, bunalımda okudum resmen.
Yazarın dili o kadar akıcı ki, merak duygusunu arttırdığı için sonunu çok merak ettim.
Fakat; Nazan'ın bu kadar saf olması, yaşadıkları onca şeye rağmen empati kuramadım. Karakter ile bağdaşamadım. Neden başkaldırmıyor? Neden ses çıkarmıyor? Üzülmekten çok kızdım acıkcası
Hacer Hanım (kaynana) etrafımızda çok göreceğimiz türden bir kadındı. O yüzden o karakter kitaba hareket vermiş.
Jale gibi bir kadının Haldun a ilk zamanlarda sahip çıkması beni etkileyen tek yerdi diyebiliriz.
En çok Nazan'a ve sonra kocası olacak o avukat Mazhar'a kızdım. Bir aileyi dağıtıp türlü felaketlerin yaşanmasına sebep olan ve sonunda kaybolup giden Hacer Hanıma da...
Ah Haldun ilk sayfadan beri senin için öyle üzüldüm ki.
Biraz spoiler vermiş oldum. Ama bence kitaba bir göz atın. Yazar sayesinde kitap akıp gidiyor. Okuma grubumuzda en yakın zamanda bu kitabı değerlendireceğiz inşallah
Okuyun, okutun arkadaşlar..
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma