Kitap kısacık ama çok güzeldi.
Olaylar tersten başlıyor. Yani ilk önce sonucu öğreniyoruz sonra olayı.
Ben severek okudum. Yazarın dili çok akıcıydı.
Okuyun, okutun arkadaşlar tavsiyesir.
Ölüm Allah'ın EmriAhmet Mithat Efendi · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20242,304 okunma
Usta'nın az bilinen kitaplarından bir tanesi.
Fillere köle olan kırmızı sakallı karıncalar ve onların özgürlük mücadelesi.
Kitabı severek okudum. Zaten en sevdiğim yazarın kitabı üslubu, konusu harika. Sadece benim dönem sonu işlerimin yoğun olmasından dolayı kitabı fazla elime alamadım geç bitirdim.
Kesinlikle okuyun. Asla pişman olmayacağınız kısacık bir kitap.