Bazı yayınevlerinden, farklı sebeplerle çok merak ettiğim bir kitap olmadıkça alışveriş yapmıyorum (Timaş, Pegasus gibi). Pegasus'tan ise çok çok nadir bir şey alırım; çünkü kitaplara 500-600 gibi absürd fiyatlar koyup fuarlar dahil her yerde %50 indirimle satış yapıyorlar.
Uzun zamandır Donna Tartt'ın Gizli Tarih kitabı alışveriş listemdeydi. Etiket fiyatı 500 tl, fiyatı düşer belki diye bekletiyordum, en sonunda Amazon'dan 275 liraya satın aldım. Satın aldıktan sonra, yine Amazon'da, kitabın orjinaline denk geldim ve orjinali daha ucuzdu.🤷🏻♀️ Almadan önce farketseydim kesinlikle orjinalini alırdım. İlk defa bir kitabın orjinalinin daha uygun fiyatlı olduğunu gördüm, bu nasıl bir saçmalık anlayamadım. Rezil bir yayınevi gerçekten.