Ana karakterlerde ciddi bir dikkat bozukluğu sezdim kendi düşünceleri içersinde ordan oraya atlıyışları karşılarındakini fazla dinlemeyişleri, bu düşünceleri okumak hoştu. Kitap bir yerden sonra sıkıcı geldi (kayranın bölümünde) ama okudukça yeniden sürükleyicilik kazandı. Biraz uzun sürdü kitabı bitirmem ama güzeldi. Okursanız pişman olmazsınız.