Kitapta genellikle öğrencilerin okul hayatında başarıyı nasıl yakalayacaklarından bahsediyor aynı zamanda öğrenci psikolojisi, öğrenci-öğretici ilişkisi, nasıl ders çalışılması gerektiği, zamanın nasıl kullanılacağı hakkında bilgiler veriliyor. Bazı sayfalarda da konuyla ilgili yapılmış hoş çizimler vardı.
Açıkçası kitap beklentilerimin altında kaldı. Kitabın üslubu bana biraz ağır geldi. Cümleler gereksiz uzatılmıştı. Akademik, ağır bir konuyu işeyen bir eser olmadığından bazı bölümler kısa kesilip somut örneklere dayandırılabilirdi. Çok soyut kaldığından kitap elimde süründü. Genellikle de bildiğimiz şeyleri anlattığından benim için sıkıcı bir kitap oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖