Beyhan Budak'ın sesiyle okuduğum inanılmaz akıcı ve duru bir anlatıma sahip olan bu kitap bir süredir kitaplığımdaydı fakat henüz okunmayı bekliyordu. Sanırım kitapların da bir enerjisi var ve ben en ihtiyaç duyduğum zamanda satırları arasında kendimi buldum. Her kitaptan birkaç cümle beynimizde ışık yakar ya hani bu kitap da bana mutluluğun bir amaç olmaması gerektiğini, olumsuz duyguların da bize ait olduğunu ve genelde arada bir yerlerde olduğumuzu öğretti ya da Beyhan Budak'ın ifadesi ile unutmuştum hatırlattı. Yazarın kalemine sağlık, kişisel gelişim kitapları okumayı sevenlere de tavsiyemdir.