gh.

gh.
@esergenc
kimisi kuyu kazar her susayan içsin diye kimisi de kuyu kazar gelen geçen düşsün diye... @---->---->---- @---->---->---- ''Yay gibi eğri olsam el üstünde tutarlar beni, ok gibi doğru olsam uzağa atarlar beni''
Saygıda asalet, Sevgide şevkat vardır... Hoşgörüde hürmet, Susmakta hikmet vardır... Dostlukta minnet, AŞK'ta Sadakat vardır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk, namaz kılmak gibidir.Niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz.
Galiba Doğru
Kalk dese, sahil dese, Şimdi dese, biri dese, "Ne duruyorsun?" dese, Dalga sesi dese, deniz dese, mavi dese, Şiir dese, çay dese, kahve dese, E hadi dese, Vallahi kalkarım... !
Galiba Doğru
Sessizliği bir yorgan gibi örtmüştüm üzerime. Beklentisiz yaşamanın hayal kırıklığı da yoktu üstelik. Yürüyüşe çıkar, müzik dinler, kahve içer zaman geçirirdim... Yarım, yaralı ve yalnız yaşamayı da öğrenebilirim...
Galiba Doğru
Eskisi gibi değilim artık. Tartışmak, kendini anlatmaya çalışmak, "Bak yanlış anladın, aslında ben şunu demek istedim, sen böyle algıladın" şeklinde savunmak yoruyor beni. Söyleyecek çok şey var ama takatim yok. O yüzden üzmeyin, yormayın oyalamayın beni... Samimiyeti, sevgisi, içtenliğiyle gelenler buyursun baş köşeye destur almadan otursun... Söylediklerinin arkasında duramayanlar,hiç adım atmaya kalkmasın olduğu yerde bir anıt gibi dursun. Tartışmaya mecalim yok artık... Beni seven böyle sevsin,sevmeyenin yolu sevdiğine açık olsun..