"Gönül ile aklı koydum kafese..
Biri "ümit" diyor, biri "kes" diyor..
Çırpındıkça kaldım nefes nefese,
biri "dayan" diyor, biri "pes" diyor..
Yüreğim döndükçe döndüm ak kara.
Sabrım demir aldı, yelkenler fora..!
Gitmek istiyorum çok uzaklara,
biri "aman" diyor, biri "es" diyor.