Herkes anı yaşa der ya . Söylemesi kolay , anı yaşamak ne demek ki ? Esasen anı yaşamak, şu anda yaptığımız şeye tüm kalbimizi vermemiz demektir . Nefes alırken sadece soluğumuza, yürürken sadece adım atmaya , koşarken sadece koşmaya odaklanmak demektir . Her seferinde tek bir şeye odaklanmak yani . Geçmişi ve geleceği unutmak.
Jungseo, ofis çalışanlarının kendilerini bir makinenin parçalarıyla, özellikle de dişlilerle karşılaştırdıklarını sık sık duymuştu. Ofis çalışanları her an değiştirilebilecek ve sürekli tekrarlayan bir rutinin içine sıkışıp kalmış,acınası bir aletti. Öte yandan sözleşmeli personeller çarkın dişlisi bile olamayan varlıklardı.