Burayı dijital defter olarak kullanıyorum:Kitaplarımdan altı çizili cümleleri ve kendi yazmış olduklarımı paylaşıyorum.Sizden ricam; bana ait olan yazıları izin almadan(yorum kısmından) ve kaynak göstermeden kullanmayınız.
Aktı gitti yine
Od oldu gözleri
Bir kırmızı cevher ki
Göl oldu avuç içleri
Hani o bekleyişler ki
Köşe kapmaca ardından
Özlenen ahir sevgili...
Eşfâ
06/10/2021 (15:28)