Burayı dijital defter olarak kullanıyorum:Kitaplarımdan altı çizili cümleleri ve kendi yazmış olduklarımı paylaşıyorum.Sizden ricam; bana ait olan yazıları izin almadan(yorum kısmından) ve kaynak göstermeden kullanmayınız.
Bazen anlamadan bilirdi insan, bazen bilmeden anlardı. Ama yalnızca hem bilip hem anladığında Olurdu.
"Önce sola sonra sağa, sonra yine sola bakan akıldır, kalb uzatmaz."