okul içinde kavga etmek istemezdik. disiplin cezası almaktan korkardık. çıkışa gel, çıkışa gelsene diyerek, tehditleşirdik. iki tarafta bunda hemfikirdi. bu kadarda anlaşabiliyorsak, disiplin cezası almak gelecek açısından sıkıntı yaratıyor ve bunu da biliyorsak. kavga konusu neyse onu neden çözmüyorduk acaba :)