amma gereksiz korkularınız var he. ekg çekim kağıdından korkanı görmedim. çünkü normali odur, bol bol iniş çıkışlar. bunu bildiğinizden korkmazsınız. hayatta böyledir esasen. normali o. rahat olun.
çorba karıştırmaya benzer. sürekli karıştırmazsan dibine sarar hayat, çorba yine içersin amma tat alamazsın. lezzet almak istiyorsan hayattan, dinamizmini kaybetmeyeceksin..