Yöneticiler ne olursa olsun,iyi ya da kötü kahraman ya da zalim her zaman halklarının bir yansımasıdır. Bunlar halkın ruhunun bir kopyası, kitlelerin üretimidir.Halk nasıl olursa onlar da öyledir.
"Yaşamla ölüm arasında bir kütüphane var."dedi."Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider.Hep kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana.Farklı seçimler yapmış olsan,şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün...
Pişmanlıkların telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?"