Hatanı kabullenmek neden bu kadar utanç verici? Neden hepimizin kusurlarının olduğu bir dünyada kendinin de hatasız olmadığını kabullenmek istemiyorsun?
Cesaret, ne ile karşılaşacağını bilmesen de ya da her şeyin senin aleyhine işleyebilecek olması ihtimaline rağmen risk alma konusunda istekli olmaktır.
Hedeflerime ulaşamadan, en yüksek performansımı sergilemeden, istediğim şeyleri yapmadan ya da olmak istediğim kişi gibi davranmadan önce kendime daha fazla güvenmeliyim.
Nasıl olur da nispeten her şeye sahip insanlar hem gelecekleri için endişelenip hem de geçmişteki hatalarını tekrar eder veya kendi korkularıyla kendilerinden şüphe etmeleri altında ezilirler ?