... onca yıl hiçbir yere gitmemiş ve hiçbir şey görmemişlerdi sanki; ya da gitmişlerdi gitmesine de, geriye başka birileri kılığında dönmüşlerdi. Belki de dönen adamlar, gidenlerin birer yanıydı yalnızca, sıkıntılı birer yanı.
İster kutsal bir varlık ol, ister şeytan,
İster cennet yelleriyle gel, ister cehennem alevleriyle,
İster yiğitliğin belirtisi ol, ister kötülüğün
Öyle garip bir geliş ki be gelişin senin...