Eslem Yiğit

Eslem Yiğit
@eslem81
"Direnme, bırak gelsin. İzle, geçip gitsin."
Nazım Hikmet
"Yitirdim kendimi, kendi içimde"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gün biraz daha kendim oluyorum insanların düşüncelerinden uzak
İnsan ve Duygular
koynuna alamadığın şeyleri sevmek ne tedirgin şey.
Unutma
Herkes gider Birileri arkandan vurur Gerekmediği yerde gerekmeyen insanlara güvenirsin Dost bildiğin en acımasız düşmanın çıkar Sonunda yalnız ve yüreğindekilerle kalırsın Ama asla kendini unutma çünkü tek yanında kalan derdini sorgusuz sualsiz dinleyen kendinsin...