İlk başlarda garip bir kitap gibi gelsede daha sonra ince ironilerle neler anlatmak istediğini anlamış olduğum, güzel bir eser..Okunmasını tavsiye ederim..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pek beğenemedim , nedense bana hitap etmedi sanırım beklentim çok yüksekti. Ayrıca kitap aşırı betimlemelere yer vermiş , cümlenin sonuna gelene kadar başını unutuyorsunuz. Fazla önerebileceğim bir kitap değildi ..