Olaylar karşısında anlık hislerimizle hareket etmek yerine onları anlamaya çalışalım. Her şeyin bir nedeni olduğunu anladığımızda ve falanca doğa olayını yahut filanca insan davranışını ortaya çıkartan nedenler zincirini kavradığımızda ahlaki yargı, istihza, şikayet, nefret veya öfkeden hiçbiri kalmayacaktır geriye.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç kimse iyodin ya da c vitaminine "gereksinim" duyduğumuz gerçeğini yadsımayacaktır. "Sevgi"ye duyduğumuz gereksinimin de aynı sınıfa girdiğini anımsatmak isterim.
Yeryüzündeki herhangi bir şeyin, her şeyin yaşamını anlatabileceğini biliyordu. Bir kitabın herhangi bir sayfasını açarak birinin elini inceleyerek ya da kuşların uçuşuna bakarak, ya da kağıt falı açarak, ya da bir başka yöntemle, o anda yaşamakta olduğumuz deneyimle bir ilişki kurabiliriz hepimiz.