Esma

Esma
@esma00
Ne kadar acıdır Kasabımızda akıl ürünü ve ilgi çekici bir sohbet yürütebileceğimiz, bundan zevk alacak hiç kimsenin olmaması. Bu bizim için büyük bir mahrumiyettir. Kasabanın okumuşları dahi dar kafalılıktan öteye gidememektedir, sizi temin ederim, onların kültür seviyesi de alt tabakadan pek yüksek değildir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·430 syf.·
17 günde okudu
·
2022 21. kitabı
Yaşar Kemal
8.6/10 · 1.538 okunma
Ağır kokular içinde ölen, yıkılan, hızla çürüyen bir eski şehir İstanbul…
Eyvallah
Gelene, gidene, yapılana, yapılmayana, geçmişe, geleceğe….
Bizim dostluğumuz, benim ona hiç soru sormamamla başladı.
Sayfa 44·Kitabı okudu