Teknolojik ilerleme insanları kolay yaşama yönlendirdi, fakat teknolojik ilerleme ile birlikte sanılanın aksine iletişimsizlik arttı, insan türü arasındaki bağı temsil eden dil özelliklerini yitirdi. Böylece teknoloji ve varlık arasındaki bağ koptu.
Ben merkezli insanlardan nefret ediyorum. Her şeyi fazlası ile sahip olmuş ve onun da üzerinde ne var ne yoksa her şeyin kendi kontrollerinde olmasını arzulayan sahiplik iddiasındaki insanlar tuhaf ve rahatsız edici. Karşılaştığımda görmeye bile katlanamadığım insanlarla aynı sosyal düzlemde bulunmak! Yok, hayır, bana göre değil. Ben huzuru, gerçek huzuru arıyorum.