Kitabı konusuna olan ilgimden dolayı tavsiye üzerine okudum. Okudukça bilgim ve kitaba ilgim arttı. Herkesin anlayabileceği bir anlatımı var. Akıcı olmasının yanısıra samimi ve eğlenceli bir dille yazılmış. Kitaptaki çizimler ve konu başlarındaki sözler ayrı bir renk katmış. Mikroba olan bakış açınızı değiştirecek bir kitap. Okuyun derim.
Kitabın adı dikkatimi çekti tavsiye üzerine okudum ve çok beğendim. Bilgi dolu bir kitap aynı zamanda sade, samimi ve akıcı bir dille yazılmış. Mikroba olan bakış açımı değiştiren bir kitap. Tavsiye ederim