esma

esma
@esmaa_a
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Sayfa 69
Alıntı
Bütün gece yana tutuşa aradığım şeyi bulmuştum sonunda: Birisi bana ihtiyaç duyuyor, beni arıyordu, ilk kez bu dünyaya ait birisi için var olduğumu hissediyordum.
Sayfa 57
Alıntı
İlk kez iyilik ve kötülüğün insanın içinde yaratabileceği haz adına ne varsa hepsini hissettim, fakat benim nerelere vardığımı asla bilemeyeceksiniz, beni asla tanıyamayacaksınız: Ey siz insanlar, siz benim sırrımı nereden bileceksiniz!
Sayfa 38
Alıntı
Birimiz için şarkı bitecek. Fakat ikimizde dans etmeyi bırakacağız. Anlıyor musun? Anlamıyorsun
Sayfa 200
Alıntı