Zaman duvarında bir delik var.
Oradan yüzüm görünür
Bir şeyler var bilmediğim
Biliyorum
Koparırsam bir otu, ben ölürüm
Yukarı tımanırım zirveye dek
Ben kanatla ve telekle doluyum
Karanlıkta yol görürüm
Ben fenerle doluyum
Ben ışıkla ve kumla doluyum
Ben yolla, köprü, nehir, dalgalarla doluyum
Suda bir yaprağın gölgesiyle doluyum
Ne ki yalnızdır içim!