Kelimelerime nerden başlamam gerektiğini kestiremiyorum yüreğim öylesine doluki haykırsam ayakta kalmaya mecalim kalmaz susuyorum oysa kendimi yiyip bitirdigim bu şeyin içerisine ben bodoslama atlamadım bazen diyorumki nasipde yokmuş, o zaman bir kelimemle olacak şey nasibimde yokmuş meğer mevsimler geldi geçti yılların ardı arkası geçti gitti ömür işte bir ezan bir sela değilmi zaten artık sokakda görsek birbirimizi tanıyamaz haldeyiz ve sen vazgeçtiğim sonbahardın oysa en sevdiğim mevsimdi sonbahar gidişinide ismi gibi uğurladı "son bahar" ~~
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖