"Kuyularda işçi, mavilikleri.
Ben hepsini düşünürüm.
Yirmidört saat
Ve seni düşünürüm,
Karanlık, hırslı..
Seni, cihanların aziz meyvası.
Ilan-ı aşk makamından bir mısra.
Yeşerip, kımıldar içimde,
Düşer aklıma gözlerin.."
"Sus, kimseler duymasın,
Duymasın, ölürüm ha.
Aymışam yarı gece,
Seni bulmuşam sonra.
Seni, kaburgamın altın parçası.
Seni, dişlerinde elma kokusu.
Bir daha hangi ana doğurur bizi?"
"Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu.
Hani, kurşun sıksan geçmez geceden.
Anlatamam, nasıl ıssız, karanlık...
Ve zehir-zıkkım cigaram.
Gene bir cehennem var yastığımda,
Gel artık... "