esma

esma
@esmawq
"Hayat zor ve her zaman bir şeyler yolunda gitmez fakat cesur olmalıyız ve hayatımıza devam etmeliyiz." -Min Yoongi
lise
13 Nisan
28 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

esma

, bir kitap okudu
9/10
·288 syf.·
Beğendi
·
2024 2. kitabı
Beyazıt Akman
8.8/10 · 754 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“insanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz” «Maya Angelou»
İnsan
“...ve dünyanın kötülüğüne hiç Umursamadan gülüp duruyorlardı.”
“İyilik içten gelir.İyilik bir seçimdir. Bir insan seçmezse, insanlıktan çıkar. "