Esma Yüksel

Esma Yüksel
@esmayyuksell
•Odamda beni kitaplarım bekler, bu yegâne tesellidir. -Sabahattin Ali Instagram - esmayyuksell
Öğrenci
Gebze
GEBZE
55 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Anne… Ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalıcı olan tek ruh hâli huzursuzluktur.
Sayfa 123·Kitabı okuyor
Her şey anlamını yitirmiş gibi… İçimde kocaman boşluk var ve ben onu hiçbir şeyle dolduramıyorum.
Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu. Beni daha fazla konuşturma. Ben susayım, sen ağla.
Sayfa 105·Kitabı okuyor
“İyi kitaplar dışında kimse elimden tutmadı.”
Sayfa 174·Kitabı okuyor