EsraA

Hayat inatçıdır;kendisinden en çok nefret eden insana, en sıkı şekilde sarılır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Korkarım sevgilim, bu dünyada çok kısıtlı bir mutluluk düşüyor payımıza. Yine de hayatta tadabileceğim her türlü güzellik sende toplanıyor.
Ben huzurlu ve mutlu olmak için yaratılmıştım.
Uzun bir süre, bir insanın diğerini öldürmeyi nasıl düşünebildiğini anlayamadım, hatta yasa ve hükümet sistemlerinin neden var olduğunu bile kavrayamıyordum…
İnsanoğlu bir yandan bu kadar güçlü, bu kadar erdemli ve görkemli; bir yandan da bu kadar kötü ve aşağılık olabilir miydi gerçekten?