Ülke genelinde her yıl 2 milyon kadın öldürülüyordu. Her yıl 2 milyon kadın hiç kimsenin umurunda olmadan erkek barbarlığının kurbanı oluyordu. Bu durum dünyanın da umurunda değildi. Bütün dünya onlara arkasını dönmüştü.
Bundan böyle din değiştirmek isteyen kişilerin devletten izin alması gerekiyordu, aksi halde haklarında yasal işlem başlatılıyordu.Durumun saçmalığı ortadaydı çünkü bu, hapishaneden kaçmak için gardiyandan izin istemek gibi bir şeydi.