Paulo Coelho nun bana göre en iyi başyapıtıdır bu kitap (simyacıyı okumadığım için ) gerçek bir hayat hikayesinin yorumlanmışı olan bu kitabımızda baş karakterimiz Veronika hanım gayet güzel gençtir lakin mutlu değildir mutlu olamayacağını düşünmüyordur sadece hissetme konusunda mutlu değildir Veronika nın hayat hikayesini okurken kendinizden kırık parçalar bulacağınızdan eminim ben her okuyuşunda yeniden okumuşum gibi hissettiğim psikolojik analizleri çok anlaşılır ve derin olan bu kitabımız alınmaya ve okunmaya üstünde zaman harcamaya değerdir şimdiden sağlıklı okumalar