İnanılmazdı. Kitabı okurken sürekli yüreğim ağzımdaydı, bir ara çarpıntı da hissettim ama artık okuduklarımdan mı yoksa içtiğim kahveden mi emin olamıyorum.
Kitabın konusuyla ilgili hiçbir fikrim olmadan okumaya başladım. Konu detayına girmeyeceğim zaten bu çok da önemli değil. 100 sayfalık bir eser bir insanı ne kadar çarpabilirse o kadar çarpıldım. Anksiyete atağı geçirmek olası. Keyifli okumalar.