Okuduğum en kötü kitaplar listesinde ilk sıraları zorlar. Serinin ilk iki kitabını oldukça keyifle okudum. Üçüncü kitabın konuyla bir bağlantısı yok -yazar aslında bunu belirtiyor - yalnız başka bir şeyle de bir bağlantısı yok. Çok boş vaktiniz varsa okuyun, ya da benim gibi kitabı satın aldıysanız paranızı çöpe atmamak adına okuyun, bunlar gibi bir gerekçeniz yoksa vaktinizi çok daha faydalı işlere harcayabilirsiniz. Zira bu kitabın insana katacağı herhangi bir şey yok.