Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
Şimdi kendime ‘antidepresan ilacımı aldığım zamanlar normal halimdeyim, diğer insanlar gibi yaşamın tadını çıkarabilirim’ diyorum. İnsanlar açık açık bu doğal değil diyorlar. Böyle olmakla birlikte gözlük kullanımı da doğal sayılmaz ama buna karşın miyopları bulanık dünyalarına terk etmiyoruz!