Bir gün şöyle dedim şaire:
“Gerçek değerini anlayabilmemiz için ölmeni beklemek gerekecek.”
Cevap verdi:
“Elbette, ölüm her zaman açıklayıcı olmuştur. Ama sen, değerimi gerçekten bilmek istiyorsan, yüreğimdekinin dilimdekinden, dileğimin de elindekinden fazla olduğunu bilmelisin.“