Bunda utanılacak ne var anlamıyorum doğrusu!İnsan bir şeyi bilmiyorsa rahatlıkla "bilmiyorum!" diyebilmeli.
Ve kimse her şeyi bilemeyeceğine göre, herkesin "bilmiyorum!" diyeceği yığınla şeyleri olmalı!
Eğer bir çocuk hastaysa, bir gözünüz daima diğer çocukların üzerinde olması gerekir. Zira sağlıklı olanlar patırtı çıkarmaz, onlara sunulan hayatın kesik köşelerine uyum sağlarlar, hiçbir şeyden şikayet etmeden sıkıntıların, güçlüklerin şeklini benimserler.