Esra Başkurt

Esra Başkurt
@esrabaskurt
@learntogether0 instagram hesabıma beklerim
hemşirelik öğrencisi
27 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Kalplerimizdeki sevgi olmasa, dünyanın ne anlamı olurdu?
Reklam
İnsanların kalbini, onları mutlu edebilecek basit neşeleri zedeleyenlere yazıklar olsun!
insanoğlu çok monoton. Çoğu, zamanının neredeyse tamamını geçimleri için çalışarak geçirir. Ve ellerine kalan kısıtlı özgür zamanda da çok sıkıldıkları için bundan nasıl kurtulacaklarının yolunu arar dururlar.
Tüketen insanın üreten insandan daha değerli olduğu bu yanlış ve ahlaksız döneme tahammülüm kalmamıştı artık.
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram.
Reklam