Dili çok akıcı. Özellikle kitabın girişindeki ve bitişindeki metinler harikaydı. Yazarla tanışma fırsatım oldu. Kendisi çok birikimli birisi. Kitaptaki şiirlerden bazıları hakkında uzun uzun konuştuk. Şiirler tek bir türde değil. İkinci Yeni türü de var, hece ölçüsü de aruz da. Tebrik ederim. Yeni eserlerini sabırsızlıkla bekliyorum.