Esra

Esra
@esrabz
Reklam
İnsanlardan yardım istemek mi? Gülünç bir fikirdi bu.
Alıntı
Bence her insan, yaşamı boyunca hiç olmazsa bir kez böyle düşünür. Her şeyin sonuna geldiğini, artık devam edemeyeceğini...
Alıntı
İnsanları iyice tanımak çok zor. Hele şu son zamanlarda.
Alıntı
İnsanlar kendilerini koyvermek için türlü bahaneler bulurlar. Benim de başımdan geçmedik kalmadı. Ama sinirlerim sapasağlam çok şükür.
Alıntı
Reklam