Esra

Esra
@esragorur
chef
afyon kocatepe üniversitesi
21 Mayıs
51 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
İnsan tanımak, kültür tanımak... Yoldan beklediğim tam da buydu işte.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşanacak bir yaşam vardır. Binilecek bisikletler var, yürünecek yaya kaldırımları ve tadına varılacak güneş batışları vardır.
Belki de yaşadığımı hissedebilmek istiyordum sadece. Nefes almak, hayatın enerjisini iliklerime kadar hissedebilmek istiyordum. Fakat bunun yerine bu duvarlar arasında tutkularımın yitip gitmesine seyirci kalıyor, umutsuz bir boşlukta kayboluyordum. En kötüsü de bunun farkındaydım. Farkında olmasam belki bu kadar rahatsız etmeyecekti beni. Ama lanet olsun ki her şeyin farkındaydım.

Esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
3 saatte okudu
·
Okunma: 04 Eylül 2021 16:46
·
2021 22. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.