"Gurur duyduğu, çok mutlu olduğu, kendini iyi hissettiği dönem hangisiydi ?" Merhametli bı gülümsemeyle "Akıldan yoksun oğlum !" dedi, "kendini bilmediği dönemi kastediyor,o dönemle hep gurur duyar; tımarhane de olduğu dönemde kendinden bihaberdi."
Başaracağım , sevgili dostum,sana söz veriyorum, kendimi duzeltecegim, her zaman yaptığım gibi yazgimizin karşımıza çıkardığı ufak tefek sıkıntıları tekrarlamayacağım; içinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım , geçmiş benim için geçmişte kalacak.