Yemeğimi paylaşıp kitaplarımı paylaşamayınca anladım ki ;
Beni şu fani dünyada tek mutlu eden şey kitaplarım ve gözüm acık kurduğum hayal sahnelerim ...
Bir annenin evladı için yanan yüreğine şahit olmadıkça acı görmemişsiniz demektir. Ve aynı şekilde bir annenin evladına kavuşmasını izlemediyseniz gerçek bir mutluluğa tanık olmadınız demektir.