Yemeğimi paylaşıp kitaplarımı paylaşamayınca anladım ki ;
Beni şu fani dünyada tek mutlu eden şey kitaplarım ve gözüm acık kurduğum hayal sahnelerim ...
Bazen direnmek yerine, yardım istemeyi denemeli insan. Küçücük bir kız ya da yirmi altı yaşında bir kız, hiç fark etmez; sadece... "Sadece 'yardım eder misiniz?' demesi yeterli".