Eski insanların bendeki izlenimi şöyle: Uzun bir uzlet, sonra ülfet. O uzletle dolanların bir kısmını ülfet ederek insanlara aktaryorlar. Malumunuz eskilerde mâlâyâni, boş lakırdı yok. Dolayısıyla o uzlette hem tefekkür hem teemmül hem de tetebbu var. Bir miktar tetebbu ediyor, okuyor, sonra düşünüyor, teemmül ediyor ve oradan gelenleri ülfetle insanlara aktarıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖