Sana şöyle söyleyeyim:
Aşk bir gün biter.
Sadece yeni başladığında anlamlıdır.En güzel kısmı orasıdır.
Duyduğun Her şarkı,Sana onu anlatır.
Akşamları yemek yerken sürekli konuşursunuz, Birşeyler Anlatırsınız,Gülümsersiniz..
+Hayır Osho aşkın asıl güzelliği, Sonraki dönemdir.
Büyü bittikten sonraki.
Yemek yerken artık konuşmazsınız,
Çünkü huzur içinizdedir,Tek bakışta düşüncelerini okursun.
Tanımadığın bir kişiliği Nasıl sevebilirsin ki ?