esrâ

esrâ
@esrddmr
Hababam güm güm güm!💛💙
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ben ise sadece kitaplarla başbaşa kalacağım, gezintiler yapacağım, hayaller kuracağım, rahatsız edilmeden uzun uzun uyuyacağım bir dinlenceyi yaşamak istiyorum.”
Özgürlükler kısıtlanmış, yaşam kalitesi diplerde, korku, sefalet ve baskı altında olmasına rağmen bu durumun eskisinden daha iyi olduğuna inandırılmış insanlar…
“O kendini üzgün hissetmemek için kitap okuyordu.”
“Eline kitap alınca zamanı unuturdu.”