esrâ

esrâ
@esrddmr
@esrddmr·
·
sabitlendi
“Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini anlayamazdı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hababam güm güm güm!💛💙
“Ben ise sadece kitaplarla başbaşa kalacağım, gezintiler yapacağım, hayaller kuracağım, rahatsız edilmeden uzun uzun uyuyacağım bir dinlenceyi yaşamak istiyorum.”
“…yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalıktır.”
Özgürlükler kısıtlanmış, yaşam kalitesi diplerde, korku, sefalet ve baskı altında olmasına rağmen bu durumun eskisinden daha iyi olduğuna inandırılmış insanlar…