esrâ

esrâ
@esrddmr
“…yemin ederim ki, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; gerçek, tam manasıyla bir hastalıktır.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Çiçekler açar elbet mühim olan beklemektir.”
“Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini anlayamazdı.”
Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş en kötü günlerdi.. hem bilgelik çağıydı, hem ahmaklık hem inancın devriydi, hem şüpheciliğin hem aydınlık hem karanlık bir mevsimdi.. umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı, hem herşeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu…
-Her gece gökyüzüne bak ve kendi yıldızına gülümse ..