Özür diliyorum ama sizlerle açık konuşmak istiyorum: Her meslekte olduğu gibi,öğretmenler arasında da mesleğine layık olmayan çok kişi var.Bunlar öğretmenlik etmeyi aşağılık bir iş kabul eden gündelikçilerdir.Böylelerine bir dost nasihati veriyorum: Öğretmenliği bırakıp kendilerine başka bir iş arasınlar.Tüccar olsunlar,başka işler bulsunlar ama canlı bir ruha ve bilgiye sahip fedakar insanların bulunması gereken yerleri işgal etmesinler.''
En sevdiğim türlerdendir polisiye roman kitapları.Ve sadece Sherlock Holmes okumak istiyorum bir de tabi yerli yazar olarak Ahmet Ümit tercihimdir.Daha bundan iki gün önce serisini(10) aldığım bir tür.Eserlerini okurken nefes nefese kalmak derler ya gerçektende öyle bir durum gerçekleşiyor.Bir an önce okuyup neler olmuş neler bitmiş öğrenmek istiyorsunuz ve kitabı okurken tahmin ettiğiniz hiçbir şey olmuyor.O kadar ters köşeye yatıyor ki tahminleriniz daha fazla tebrike layık oluyor o zmn.
Herkese tavsiyemdir.