esra

esra
@esrilla
Her türlü karar ,sonsuz bir mutsuzluk, utanç ve sadakatsizlikten daha iyi!
Sayfa 19
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hatta hiç kimseyi ilgilendirmeyen bir konuda bu kadar çok konuşmaya çalışmaları da tuhaf geliyordu.
Herkesten çok kendi ruhunu düşünmesi gerek insanın
İnsanın sağlığı yerinde, vicdanı temiz olsun yeter.
Sayfa 140
1K
..."Ne yapalım! Benim suçum yok. Ama şimdi her şey bambaşka olacak .Hayatın izin vermemesi, geçmişin izin vermemesi bir saçmalık. Daha iyi, çok daha iyi yaşamak için savaşmak gerek..."